SERVICE IS EXTRA TROEF
Om snel en accuraat te kunnen handelen en transporttijden te vermijden, investeert Jo in servicewagens: een medisch urgentieteam voor graafmachines. Dankzij een breed gamma aan tools slagen de techniekers erin de meeste herstellingen onmiddellijk uit te voeren.
STRIKT EN NAUWKEURIGE OPVOLGING VAN DE VOORRAAD
Met vele onderdelen op voorraad grijpt men bijna nooit mis. Om stockbreuk in de voorraad onderdelen te voorkomen, wordt gebruik gemaakt van een PDA opvolgsysteem waarbij verbruikte onderdelen onmiddellijk worden bijbesteld zodat de servicewagens elke dag voorzien blijven van de vereiste hoeveelheden. Wij streven een optimale service na en bij een onverhoopte storing een zo kort mogelijke stilstand van de machine. Dankzij ervaren medewerkers zijn we in staat dit te realiseren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat service één van de belangrijkste onderdelen is binnen onze organisatie, wordt hier in de toekomst verder in geïnvesteerd.
“Een regelmatig onderhoud aan uw machine is cruciaal voor een betrouwbare werking en een lange levensduur.”
Jo De Coninck - zaakvoerder Vking
UP-TO-DATE ONDERHOUDSSYSTEEM
Matthias zal de afdeling service optimaliseren en verder uitbouwen. Zijn opleiding als ingenieur biedt ons de mogelijkheid om processen te digitaliseren. Via draadloze communicatie met de machines te weten komen wanneer een machine onderhoud dient te krijgen is één van zijn doelstellingen. Op deze manier kunnen we tijdig met de klant overleggen wanneer de onderhoudsbeurt kan worden ingepland en kunnen zowel wij als de klant de planningen optimaliseren.
ONZE NIEUWSBRIEF
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg als eerste meer info over nieuwe machines of acties.